Yeşilçam’dan bir yıldız daha kaydı: Emel Yıldız vefat etti
Yeşilçam’dan bir yıldız daha kaydı: Emel Yıldız vefat etti
İçeriği Görüntüle

HABER: SİBEL YEŞİL

Kütahya Valisi Musa Işın, Kütahya İl Özel İdaresi 2026 yılı bütçesi görüşmeleri sırasında İstanbul–Antalya otobanı projesiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Vali Işın, “İstanbul ve Antalya arasındaki otobanın Kütahya’dan geçeceğini net bir şekilde belirtmek istiyorum. Proje tamamen onaylandı ve kamuoyunda herhangi bir belirsizlik yok” dedi.

Valiistanbulantalyaotobaningececegiiliacikladi2027 YILINDA İNŞAAT BAŞLAYACAK

Vali Işın, projenin takvimi hakkında da bilgi vererek, “İstanbul–Antalya otobanı projesi tamamlandı. 2026 yılının sonlarında ihalesi yapılacak ve 2027 yılında inşaatına başlanacak” ifadelerini kullandı. Yeni otobanın tamamlanmasıyla Kütahya, İstanbul, Antalya, Bursa, Eskişehir ve İç Anadolu bölgeleri arasında ulaşım altyapısının güçleneceği belirtildi.