Antalya’nın Kepez ilçesi, Gaziler Mahallesi ile çevre yolu arasında yer alan ormanlık alanda biriken çöp yığınları, vatandaşlar tarafından tepkiyle karşılandı. Bölgeye bırakılan atıklar, hem görüntü kirliliği oluşturuyor hem de doğal yaşamı olumsuz etkiliyor. Mahalle sakinleri, çöplerin çevreye zarar verdiğini belirterek, temizliğin daha sık yapılmasını talep ediyor.

Bin 700 personelle Antalya’da 365 gün vektörle mücadele çalışması
Bin 700 personelle Antalya’da 365 gün vektörle mücadele çalışması
İçeriği Görüntüle

Kepezdeormanlıkalandacopbirikintisi

“SAĞLIĞIMIZA ZARAR VERİYOR”

Çevre kirliliğiyle ilgili konuşan bir vatandaş, “Burası artık çöplerle dolmuş durumda. Çöpler hem kötü koku yapıyor hem de çevreye zarar veriyor ve sağlığımızı tehdit ediyor. Belediye’den temizlik çalışmalarının sıklaştırılmasını istiyoruz” dedi.

MUHABİR: BERFİN ÇAĞDAŞ

Kaynak: GÜNCEL ANTALYA